fbpx

קולקצית מטבחים מעוצבים של פאו

תכנון ועיצוב מטבח ייחודי כל פעם מחדש! זו המומחיות שלנו!

עם רכישת דירה, או עם ההחלטה על שיפוץ, לרובנו יש תמונה בדימיון של לב הבית, הרי הוא המטבח החדש. לפעמים הרעיונות הם כלליים, מטבח כפרי, מטבח מודרני, מטבח יוקרתי, לפעמים יותר מפורטים, מטבח שחור עם עץ אלון מבוקע…

אך הצעד הבא הוא האתגר. איך נוגעים בקרקע ותופסים גם את כל הרעיונות העפים באוויר? איך ממנפים את הרעיונות לכדי ביצוע עיצובי פונקציונאלי? ליקטנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לצאת לכיוון הנכון.

ההחלטה הכי חשובה

נהוג לחשוב שהבחירה הכי ראשונית היא סוגי מטבחי עץ, אבל למעשה ההחלטה הקריטית היא בכלל צורנית – מטבח עם אי או מטבח "בצורת ח" למשל, אלו מגדירים את אזורי הפעילות העיקריים וכפועל יוצא מכך, את הזרימה וההרמוניה שלכם בחלל החשוב ביותר בבית.

הדמייה אישית

מרכזיותו של המטבח בבית היא מוחלטת לכן כדאי להיעזר כבר בתחילת הדרך, בכלים טכנולוגיים כמו הדמיית מטבח, על מנת להבין קרוב ביותר למציאות ככל שניתן, את התוצאה הסופית של הבחירות שלכם.

אזורי עבודה

חלוקה הגיונית ומותאמת אישית של אזורי העבודה השונים במטבח היא עניין חשוב מאוד להבטחת ההנאה העתידית מההשקעה שלכם כמו גם לניצול מירבי של החלל.

מי מבשל היום?

כדי שכל הדברים הללו יתקיימו בצורה הטובה יותר, יש להכיר ולאפיין נכונה את האנשים שיעשו שימוש במטבח ואת מהות התעסוקה העיקרית בו.

הרגלים הרגלים…

נגר מטבחים מומלץ יידע לשאול את השאלות הנכונות על מנת ללמוד את הרגלי לקוחותיו ולהבין את צרכיהם בתכנון ועיצוב המטבח המושלם עבורם. למשל, מהם הרגלי הקניות של אנשי הבית, מהי עדיפות הבישול והאפיה, האם מארחים ומבשלים הרבה, האם ישנם הרגלי כשרות ועוד.

המטבח הנכון לכם

נשמע מבלבל וקצת מלחיץ? זה ממש לא חייב להיות! אמנם נדרשת השקעה, יצירתיות והרבה ניסיון וידע כדי להגדיר ולייצר את המטבח הנכון עבורכם, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, בסטודיו פאו, להפוך את תהליך היצירה של מטבח החלומות שלכם למהנה, אישי, אכפתי ומרגש.

פאו נגרות בהתאמה אישית. מחויבים בשירות, באיכות ובתוצאות ללא תחרות.
מוזמנים להתרשם ולהכיר אותנו, באולם התצוגה החדשני והמרשים ביופיו  ברחוב היצירה 4 רעננה

מטבח הוא לב הבית והלב שלנו, במטבח שלך

פגישת ייעוץ חינם
השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ חינם
גלילה לראש העמוד

שיחת ייעוץ חינם לעיצוב המטבח שלך!

אתם בעד עיצוב כפרי? אולי מודרני מדבר אליכם יותר? או חלומכם הגדול ביותר הוא בכלל מטבח שכולו בצבע ורוד 
בפאו הכל הולך! לא משנה איזה צבע ואיזה חומר תבחרו אתם יכולים לתת לדמיון שלכם להתפרע!
באו שבו איתנו לפגישת ייעוץ חינם! באולם התצוגה החדש שלנו ברעננה ברחוב היצירה 4 ותתרשמו !

דילוג לתוכן