fbpx

המדריך לחידוש הבית

אם להתחיל בשורה התחתונה, מסקנה נחרצת היכן עדיף לקנות את המטבח- אצל חברת מטבחים גדולה או אצל נגר פרטי לא נוכל לספק לכם. תחום המטבחים מכיל בתוכו עשרות חברות ומאות נגרים שכל אחד מהם מספק מוצר באיכות וברמת גימור שונה, כך שהשוואה אחד לאחד היא כמעט בלתי אפשרית.
אולם, אם בכל זאת הולכים על קו מנחה המשותף לכולם, עדיין אפשר לעשות את ההבחנה. שתי חברות מטבחים גדולות, מטבחי זיו אנד אפטי ומטבחי אניס ושני נגרים פרטיים, גל קגן, בעל נגריית הבוטיק PAU ובן יוסף בעל נגריית בן האומן עמדו על ההבדלים על פי ארבעה פרמטרים שהצבנו בפניהם: איכות החומרים ורמת הגימור, המחיר, השירות והעיצוב. אז מה עדיף? שפטו בעצמכם

השלב הראשון – שלב החשיבה הפרקטית

זה שלב שבו עליכם לשאול את עצמכם שאלות: איפה אתם אוהבים לשתות את הקפה של הבוקר? מה חשוב לכם שיהיה במטבח או בחדר השינה? האם חשוב לכם שתהיה מיטה גדולה ומפנקת? האם חשוב לכם שיהיה הרבה אור בבית? האם חשוב לכם שיהיה מקום רב לאכסון? איך אתם רוצים שהדירה תשרת את ההרגלים שלכם? כדאי לרשום בפניכם את התשובות לשאלות וכך תוכלו להתמקד יותר ולדעת מהם האלמנטים הקריטיים מבחינתכם בחזון לבית העתידי שלכם.

השלב השני – לתת לדימיון לעוף

בשלב השני ניתן לתת לדימיון לרוץ חופשי ולהתחיל לחפש מקורות השראה. השלב הקודם יסייע לכם שלא ללכת לאיבוד בתוך ים מקורות ההשראה שתתקלו בהם. היכן ניתן למצוא רעיונות ספציפיים? ראשית, ישנם אתרי אינטרנט דוגמת פינטרסט ו-houzz, שניהם אתרים בהם ניתן לחפש, לשמור תמונות ולקבל רעיונות טובים לשיפוץ הבית. עוד מקור השראה טוב הוא מגזינים ייעודיים לעיצוב הבית שם ניתן למצור רעיונות טובים של מעצבים ולאמץ אותם לבית שלכם. ביקור במלונות בוטיק יכול גם הוא לתת הרבה רעיונות עיצוביים, אותם ניתן ליישם בהשקעה כלכלית מעטה יותר לבית שלכם.

יישום – פנייה לבעלי מקצוע

בשלב השלישי, כאשר אתם כבר יותר מגובשים ברצונותיכם הקונקרטיים ויודעים בבהירות רבה יותר לתאר את מראה בית החלומות שלכם, זה הזמן להגיע לשלב היישום הפרקטי. ישנם אנשים שבשלב הזה נותרים עצמאיים ופונים לתוכנות ייעודיות לעיצוב הבית כמו למשל RoomSketcher, תוכנה המהווה תחליף לאדריכל או מעצב פנים. הדבר מומלץ רק אם יש לכם הרבה מוטיבציה, הרבה זמן ויכולת טכנית מסויימת. רוב האנשים יפנו בשלב זה לבעל מקצוע: מעצב פנים, אדריכל שייכנסו לפרטי התכנון ויבצעו אותו לפי רצונכם. בשלב זה, ניתן לפנות גם אלינו, ולקבל שירות של עיצוב פנים. בכלל, אתם יכולים לפנות אלינו עם כל רעיון, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לבצע אותו.

מובן שישנה גם חשיבות רבה בבחירת קבלן השיפוצים או השיפוצניק המתאים, לביצוע העבודות בהן אתם מעוניינים. אם אתם עומדים בפני שיפוץ בית, חשוב לקבל לפחות שלוש הצעות מחיר שונות מקבלני שיפוצים, להסתמך בבחירה על חוות דעת של לקוחות העבר ולהתרשם מעבודות אחרות של בעל המקצוע. כדאי להשקיע בתהליך בחירת קבלן השיפוצים והחומרים השונים, כדי להבטיח תוצאה מרהיבה לטווח הרחוק.

איך בוחרים קבלן שיפוצים מתאים?

הבחירה באיש המקצוע שיוציא לפועל את כלל התכניות היא חשובה ביותר. תכניות יכולות להיראות מצוין על הנייר, אך יש צורך בקבלן שיפוצים מיומן ואמין כדי שיוכל לבצע אותן באופן המיטבי בשטח. חשוב לזכור (וקשה קצת לשכוח) כי מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת ובשוק שיש בו לא מעט חאפרים. כדאי לבחור בקבלן שקיבלתם עליו כמה שיותר חוות דעת מהימנות של לקוחות עבר. באתר שיפוצים פלוס ניתן למצוא קבלני שיפוצים מומלצים ומאות חוות דעת של לקוחות קודמים. כדאי גם לבקש לראות עבודות קודמות כדי להתרשם מיכולותיו. רצוי לקבל כמה הצעות מחיר מקבלנים שונים כדי שיהיה מדד להשוואה. גם נושא הכימיה האישית הוא חשוב, וכדאי לבחור בקבלן שיפוצים שעושה עליכם רושם של אדם אמין ואדיב. הקפדה על הפרטים הללו, תסייע לכם להגיע בבטחה להגשמת החלום שלכם. בהצלחה!

צור קשר
תשאירו פרטים ונקבע פגישת ייעוץ חינם
גלילה לראש העמוד

שיחת ייעוץ חינם לעיצוב המטבח שלך!

אתם בעד עיצוב כפרי? אולי מודרני מדבר אליכם יותר? או חלומכם הגדול ביותר הוא בכלל מטבח שכולו בצבע ורוד 
בפאו הכל הולך! לא משנה איזה צבע ואיזה חומר תבחרו אתם יכולים לתת לדמיון שלכם להתפרע!
באו שבו איתנו לפגישת ייעוץ חינם! באולם התצוגה החדש שלנו ברעננה ברחוב היצירה 4 ותתרשמו !

דילוג לתוכן