fbpx

יוצרים מטבח – חלק ב'

אחרי שדנו בעקרונות העיצוביים ובבסיס ליצירת מטבח, כדאי שנתחיל להתקדם, לא? בכתבה זו נשלים את החסר מהכתבה הקודמת וניצור את הפאזל הדרוש לכם ליצירת מטבח חדש.

צעדים ראשונים: מדידות ותשתיות:

חשוב לקחת בחשבון את התשתיות: נקודות חשמל, מים, גז וביוב. אלו הם הדברים שאמורים לקבוע לכם את המיקומים במטבח. נכון, זהו לא דבר הכרחי, אך חשוב לזכור, הזזת נקודות חשמל, מים, גז וביוב עלולה להקשות על העבודה ואף לייקר אותה מאוד. לאחר שהחלטנו על מיקומים, חשוב להיות מדויקים מאוד בשלב המדידות ולא לתת מקום להשערות. טיפ קטן מהניסיון שלנו: כל סנטימטר עשוי לשנות!

ממשיכים הלאה: מה אנחנו באמת צריכים?

חשוב להגדיר את הצרכים שלנו ולקחת בחשבון מי הם תושבי הבית. חשוב למשל לקחת בחשבון מי הם האנשים הפועלים במטבח, מה גובהם, מהי היד החזקה ועוד. זה אולי ישמע לכם שולי אבל החשיבה הזו היא חלק מהדרך למטבח מושלם. עוד דוגמה טובה היא סוג החומר, אם יש ילדים קטנים בבית, עדיף להשתמש בפורמייקה שידועה בעמידותה ובקלות נקיונה.

כסף, כסף, כן, כן, הבנתם:

חשוב להגדיר תקציב. המטבח הוא אחד החדרים החשובים בבית אם לא החשוב שבהם, אך הוא לא היחיד. הנה ההמלצה שלנו לחלוקת התקציב:

  1. יחידות ארונות ופרזול
  2. כלים סניטריים: כיורים, ברזים ועוד.
  3. משטחי זכוכית, קרמיקה ושיש.
  4. מכשירי חשמל
  5. עבודות שיפוץ.

אחרי שחילקתם את התקציב וביררתם מחירים (בעיקר בתחום מכשירי החשמל שם המגוון רחב והמחירים שונים) תוכלו להכנס לתוך התהליך.

הגענו לתכלס:

לאחר שהחלטתם על סגנון עיצובי וכל הנתונים בידכם, כל שעליכם לעשות הוא למצוא את החברה המתאימה לביצוע העבודה. תהליך העבודה מתחיל בפגישת הגדרת צרכים, בפגישה זו מציעה החברה מבנה מטבח בהתחשב בנתונים שהבאתם. לאחר דיון, מתקבלת הצעת מחיר לפי פריטים. לאחר קבלת הצעת המחיר תוכלו להתאים את עצמכם, להוריד דברים שנראים לכם כיקרים מידי ולשדרג דברים שנראים לכם נחוצים.

אצלנו, בסטודיו פאו, תוכלו לקבל פגישת ייעוץ ללא עלות. נייעץ לכם בנושאי העיצוב, סידור המטבח, יחידות האחסון ובעצם כל מה שאתם צריכים כדי ליצור מטבח מושלם וכמובן תוך התחשבות בתקציב שלכם. זכרו: תהליך תכנון המטבח הוא תהליך ארוך התלוי במגוון גורמים שונים (נגר, קרמיקה ושיש, מכשירי חשמל, תשתיות ועוד) – חשוב להתחיל בזמן!

בהצלחה, צוות סטודיו פאו!

צור קשר
תשאירו פרטים ונקבע פגישת ייעוץ חינם
גלילה לראש העמוד

שיחת ייעוץ חינם לעיצוב המטבח שלך!

אתם בעד עיצוב כפרי? אולי מודרני מדבר אליכם יותר? או חלומכם הגדול ביותר הוא בכלל מטבח שכולו בצבע ורוד 
בפאו הכל הולך! לא משנה איזה צבע ואיזה חומר תבחרו אתם יכולים לתת לדמיון שלכם להתפרע!
באו שבו איתנו לפגישת ייעוץ חינם! באולם התצוגה החדש שלנו ברעננה ברחוב היצירה 4 ותתרשמו !

דילוג לתוכן