fbpx

יוצרים מטבח – חלק א'.

המטבח כיצירת אומנות:

אנו בסטודיו פאו מאמינים בעיצוב מטבח בדרך של עיצוב אומנותי. ניתן לראות איך העץ הידוע והמוכר מופיע בצורות, בטקסטורות ובגוונים שונים. כמובן שהעץ לא מספיק לבדו, אליו חוברים חומרים משלימים: פליז, רקעי ברזל, חמרן, אריחים, נחושת ועוד.

עקרונות עיצוב המטבח – פאנג שוואי:

הפאנג שוואי הוא סגנון עיצובי הנועד להעניק לנו אווירה נעימה, משפחתית והרמונית. לפי עיקרון עיצובי זה, יש מספר דברים שצריכים להילקח בחשבון:

שולחן האוכל – אמור להיות מעגלי וללא פינות על מנת שכל הסועדים יוכלו לראות זה את זה ולשוחח בנעימות.

דרכי גישה / חלל פתוח: חשוב שישמרו דרכי גישה למקומות האחסון ושיווצרו מעין שבילים לא חסומים שישמשו כמעברים.

תזרמו – זרימה, המטבח צריך לזרום, מה זה לזרום? להיות פשוט ונוח לשימוש, לעבוד בשבילכם. עיקרון זה הוא החשוב ביותר לשמירה על הרמוניית המטבח.

הפאנג שוואי הוא סגנון עיצובי שתופס נפח גדול יותר בעולם עיצוב הבית ככל שעובר הזמן. התפקיד שמשחקת דרך עיצוב זו נועדה לגרום לרוגע והרמוניה בין באי הבית. כך, עיצוב הבית תופס מקום חשוב מאוד בחיינו ובאווירה המשפחתית

עיקרון האסתטיקה – יופי או אופי?

המטבח הוא לא עוד חדר בבית, אנו בסטודיו פאו מאמינים כי המטבח הוא המקום שקובע את הביתיות. אבל חשוב לזכור, המטבח הוא איזור פרקטי, החלק הכלכלי של הבית חדר עבודה, המקום שבו אנחנו מאחסנים אוכל, מכינים אותו ובחלק גדול מהמקרים גם סועדים בו. נשאלת השאלה, האם היופי צריך לבוא על חשבון האופי, בכלל לא, הנה ההסבר.

מעוצב הוא גם פרקטי:

לא משנה אם תעצבו את המטבח שלכם בעצמכם או תשכרו מעצב פנים שיעשה זאת, חשוב שתבינו שמטבח מעוצב הוא מטבח פרקטי. למה? אחסון, אחסון ועוד פעם אחסון. כאשר מעצבים את המטבח נכון, נוצרים חללי אחסון נכונים, כאלה שמאפשרים עבודה שוטפת במטבח. בחירה לא נכונה של שטחי האחסון ועיצוב שלא ממקסם אותם, יכולים לגרום לאי סדר במטבח ולהקשות על תהליך העבודה. אצלנו, בסטודיו פאו, נותנים דגש חשוב מאוד על עיצוב מוכוון שטחי אחסון.

ולסיום…

טוב, לא בדיוק לסיום, אלא לסיום חלק א' בלבד. עברנו על הבסיס, על המחשבה שלפני. עכשיו אתם יודעים מה חשוב לקחת בחשבון שיוצאים לדרך החשובה של עיצוב והקמת מטבח. חשוב לזכור שצריך לתת דגש על המטבח כי זהו מקום שנשאר איתנו לשנים רבות – אז תחשבו קדימה ונתראה בפרק ב' בו נצלול יותר לעומק.

צור קשר
תשאירו פרטים ונקבע פגישת ייעוץ חינם
גלילה לראש העמוד

שיחת ייעוץ חינם לעיצוב המטבח שלך!

אתם בעד עיצוב כפרי? אולי מודרני מדבר אליכם יותר? או חלומכם הגדול ביותר הוא בכלל מטבח שכולו בצבע ורוד 
בפאו הכל הולך! לא משנה איזה צבע ואיזה חומר תבחרו אתם יכולים לתת לדמיון שלכם להתפרע!
באו שבו איתנו לפגישת ייעוץ חינם! באולם התצוגה החדש שלנו ברעננה ברחוב היצירה 4 ותתרשמו !

דילוג לתוכן