fbpx

ארגון וזרימה – למה צריך את זה?

ארגון וזרימה הם שני אלמנטים חשובים מאוד בתכנון הבית. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על שטחי העבודה בבית (בעיקר במטבח) נקיים מחפצים מיותרים ומאלמנטים שעשויים להפריע לזרימה. חשוב לקחת בחשבון את עניין הארגון בשלב תכנון הבית ובחלק בו מתכננים את שטחי האחסון. תכנון נכון עשוי ליצור בית נקי ונעים יותר וכמו כן גם נוח יותר.

ארגון = חסכון
החיים בעולם המודרני דורשים מאיתנו להיות יעילים ומאורגנים. ארגון נכון יוצר חסכון. החיסכון המדובר הוא לא רק בכסף, מדובר על חיסכון גם במשאבים יקרים נוספים: מקום בבית ובעיקר חיסכון בזמן. אצלנו, בסטודיו פאו, תמצאו מספר רב בל פתרונות שיעזרו לכם ליצור סביבה ביתית מאורגנת יותר ונכונה יותר. חשוב שכל חדר בבית יהיה מאורגן ונוח על מנת לשפר את איכות החיים בו עם זאת, המטבח הוא חשוב יותר. המטבח הוא חדר עבודה וסביבת עבודה נכונה עשויה לחסוך כאבי ראש רבים.

אז על מה לשים דגש?
חלוקה הגיונית של אזורי העבודה העבודה השונים במטבח הוא עניין חשוב מאוד ואם מחברים לו את עניין הסידור של מוצרי המטבח, מקבלים חלק מתפיסת המטבח הנכון של פאו מטבחים. חשוב לשים דגש שמגירות לא מתנגשות זו בזו ושהכלים והמזון במטבח נוחים לשליפה, כמובן שפריטים שבהם השימוש גבוה יותר, צריכים להיות נגישים יותר.

צילום: מאור מויאל,

עיצוב: מור ורד

כדי שכל הדברים הללו יתקיימו בצורה הטובה יותר, יש לאפיין את האנשים המשתמשים במטבח ואת התעסוקה העיקרית בו. למשל, מהם הרגלי הקניות של אנשי הבית, מהי עדיפות הבישול והאפיה, האם יש צורך בהרגלי כשרות ועוד.
נשמע שנדרשת עבודה רבה מאוד כדי להגיע למטבח הנכון ובכן, אתם צודקים, העבודה היא רבה, אבל היא לא שלכם, בשביל זה אנחנו כאן, בסטודיו פאו, נעזור לכם עם כל מה שתבקשו.

צור קשר
תשאירו פרטים ונקבע פגישת ייעוץ חינם
גלילה לראש העמוד

שיחת ייעוץ חינם לעיצוב המטבח שלך!

אתם בעד עיצוב כפרי? אולי מודרני מדבר אליכם יותר? או חלומכם הגדול ביותר הוא בכלל מטבח שכולו בצבע ורוד 
בפאו הכל הולך! לא משנה איזה צבע ואיזה חומר תבחרו אתם יכולים לתת לדמיון שלכם להתפרע!
באו שבו איתנו לפגישת ייעוץ חינם! באולם התצוגה החדש שלנו ברעננה ברחוב היצירה 4 ותתרשמו !

דילוג לתוכן